آرایشی و زیبایی

بهترین مارک بی بی کرم

قبل از بررسی بهترین مارک بی بی کرم لازم است که در رابطه با عوارض استفاده یک کرم نامناسب با شما عزیزان صحبت کنیم. یک کرم بی‌بی که مرغوبیت لازم را نداشته باشد، می‌تواند که آسیب‌های جدی به پوست شما بزند و گاها این آسیب‌ها جبران ناپذیر می‌شوند. توجه کنید اگر احتیاط لازم را در رابطه با انتخاب این کرم‌ها مناسب نداشته باشید ممکن است که بهترین برند انتخاب شده هم به پوست شما آسیب بزند. برای آشنایی بیشتر با بهترین کرم بی‌بی و نحوه انتخاب آن با ما همراه باشید.

بی بی کرم چیست؟

بی بی کرم یک جایگزین زیرسازی است که در عین مهربانی با پوست، پوششی سبک ارائه را می‌دهد و در عین حال چند قابلیت متفاوت را ارائه می‌دهد. بی بی کرم‌هایی که در حال حاضر تولید می‌شوند نسبت به سایر نمونه‌های قبلی بهتر شده‌اند و نواقص آن‌ها رفع شده است. اگر به دنبال زیر سازی مناسب، کرمی مرطوب کننده، و در عین حال کرمی ضد آفتاب که بتواند پوشش بسیار مناسبی داشته باشد، پیشنهاد می‌کنیم که از بی بی کرم استفاده کنید. در صورتی که پوست شما جوش دارد و یا این که درخشش لازم را ندارد می‌توانید که از بی بی کرم‌ها استفاده کنید.

مشخصات بی بی کرم

در بسیاری از موقع به علت نداشتن وقت کافی نمی‌توانید از کرم‌های مختلف استفاده کنید به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که از بی بی کرم بهره ببرید. بهترین و سریع‌ترین راه‌ حل برای یکنواخت کردن پوست و پوشش‌دهی عالی بدون تغییر آرایش استفاده از بی بی کرم است. در واقع این کرم پودر بی‌نظیر می‌تواند که زیبایی طبیعی شما را چند برابر کند و در عین حال همانند ضد آفتابی قوی از پوست شما در برابر نور خورشید مراقبت کند. این کرم پودر وزنی سبک دارد و می‌تواند که یک روکشی صاف برای پوست ایجاد کند.

چگونه یک بی بی کرم مناسب با صورت انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین بی‌بی کرم مناسب رنگ و نوع پوست صورت بایستی که یک سری تست و آزمون و خطا را انجام دهید، و در کوتاه‌ترین زمان ممکن یک کرم پودر عالی انتخاب کنید که آرایش کردن بدون آن را دوست نخواهید داشت. معمولا بی بی کرم‌ها از نظر رنگ، پوشش‌دهی به دو صورت مات و روشن(شبنمی) تولید می‌شوند. در صورتی که پوست شما چرب است و دارای آکنه بهترین انتخاب یک بی بی کرم مات بدون چربی است. اما در صورتی که پوست شما آبرسانی بیشتری دارد بهترین راه‌حل این است که مدل مرطوب کننده با پوشش شبنمی را انتخاب کنید. اکثر کرم‌های بی‌بی برای ارائه پوششی سبک طراحی شده‌اند و در فرمول‌های آن‌ها تفاوت‌هایی وجود دارد که این تفاوت‌ها منجر می‌شود تا بتوانید بهترین محصول را متناسب با نوع پوست خود پیدا کنید.

انواع بی بی کرم مناسب هر پوست

» کرم‌های بی بی بسیار همه کاره هستند و فرمول‌هایی برای انواع پوست وجود دارد. برای یک کرم BB یکپارچه، کرم BB Magic Skin Beautifier L’Oréal Paris با آنتی اکسیدان ویتامین E فرموله شده است تا بافت پوست را صاف کند، چهره ناصاف را اصلاح کند و در عین حال لک‌ها را آبرسانی و پنهان کند.

» اگر پوست شما قرمز به نظر می‌رسد: چه در اثر آسیب آفتاب یا آکنه بهتر است از L’Oréal Paris Magic BB Anti-Redness (برای همه انواع پوست) استفاده کنید. این کرم BB دارای رنگ سبز است که به یک سایه جهانی تبدیل می‌شود تا به کاهش قرمزی کمک کند. به لطف مزایای چندگانه آن، می‌توانید از پرایمر و مرطوب کننده صرف نظر کنید و فقط از این محصول تغییر رنگ استفاده کنید.

» اگر چهره شما خسته به نظر می‌رسد: ضد خستگی L’Oréal Paris Magic BB Anti-Fatigue (برای همه انواع پوست) را امتحان کنید. این کرم BB با رنگدانه‌های تغییر رنگ در یک لوسیون فوق سبک تزریق می‌شود تا به احیای ظاهر پوست خسته کمک کند. ظاهر پوست خسته را شاداب می‌کند، ظاهر پوست را برای داشتن پوستی یکدست اصلاح می‌کند و رطوبت را برای تمام روز آبرسانی می‌کند.

توجه کنید: برای دریافت بهترین نتایج هنگام استفاده از این کرم پودر سعی کنید از یک اسفنج ترکیب آرایش مانند مخلوط کن لورآل پاریس Infallible Blend Artist Foundation استفاده کنید، زیرا این کار ظاهری طبیعی‌تر و بدون‌درز را ارائه می‌دهد و به پوست شما اجازه می‌دهد کاملا طبیعی به نظر برسد.

مزیت‌ استفاده از بی بی کرم

به طور معمول، مزیت اصلی بی بی کرم آبرسانی به پوست خشک است و تمایل به داشتن بافت نرم کننده دارد. شایان ذکر است که SPF در کرم‌های BB می‌تواند بسیار متفاوت باشد. انجمن پوست آمریکا استفاده از ضد آفتاب با SPF 30 یا بالاتر را هر روز توصیه می‌کند. اگر کرم BB دارای SPF کمتری باشد، باید از کرم ضد آفتاب نیز استفاده کنید. این کرم‌ها می‌توانند که پوشش بسیار مناسبی داشته باشند که هنگام استفاده از آن نیازی به استفاده از کرم پودر نخواهید داشت.

پیشنهاد مخصوص دوتیسا برای تو

ماندگاری بی بی کرم چقدر است؟

بسته به نوع پوست، آب و هوا و سطح فعالیت شما حدود 6 تا 8 ساعت تخمین زده می‌شود. به دلیل بافت ابریشمی و سبک BB Cream، مانند فونداسیون، ماندگاری بالایی ندارد. اما با خیال راحت آن را با یک پودر صورت ست کنید تا به همان روشی که با فونداسیون انجام می‌دهید، یعنی سایش آن را افزایش دهید.

بهترین مارک بی بی کرم چیست؟

واقعا هیچ “بهترین” بی بی کرمی وجود ندارد. این به شما، نوع پوست شما و آن چه از یک کرم انتظار دارید و به دنبال آن هستید، بستگی دارد. برای مثال کرم بی بی دریم پیور برای پوست‌های چرب گزینه بسیار عالی است، در حالی که کرم بی بی دریم فرش روی پوست‌های خشکی که نیاز به آبرسانی بیشتر دارند، شگفت انگیز به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

در نهایت بهتر است بگوییم در صورت تمایل روزانه از بهترین مارک بی بی کرم مناسب پوستتان استفاده کنید. در صورت نیاز در طول روز برای پوشش مجدد یا بعد از حدود 6 ساعت یا بیشتر برای ادامه پوشش SPF استفاده کنید. برای تهیه بهترین مارک بی بی کرم می‌توانید که به سایت دوتیسا مراجعه کنید. در این فروشگاه کرم‌ها از قیمت بسیار مناسب برخوردار هستند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *