آرایشی و زیبایی

بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب

قبل از بررسی بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب بایستی بگوییم هنگامی که پوست چرب دارید، آرایش کردن می‌تواند کمی مشکل باشد. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که محصولات فقط از روی صورت شما می‌لغزند و فیکس نمی‌شوند و اغلب مبارزه با براقی بیش از چند دقیقه غیرممکن به نظر می‌رسد. تکمیل ظاهر خود با یک کرم پودر مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند و خوشبختانه، گزینه‌های بسیار خوبی برای رفع این مشکل پوست‌های چرب وجود دارد.

چرا از کرم پودر استفاده کنیم؟

استفاده از یک کرم پودر مناسب می‌تواند که آرایش شما را به خوبی تنظیم کند و به شما کمک می‌کند که آرایشتان ساعت‌ها ثابت بماند و تغییری نکند. کرم پودر باعث می‌شود که رطوبت و چربی پوست شما جذب شود و درخشندگی آن را به حداقل برساند. بنابراین افرادی که پوست چربی دارند بایستی که از کرم پودر‌های مناسب استفاده کنند. بهترین راه حل این است که در ناحیه T که بیشترین چربی صورت را شامل می‌شود از کرم پودر استفاده شود.  

بهترین برندهای کرم پودر مناسب پوست چرب

برای پوست‌های چرب معمولا کرم پودرهای مختلفی تولید شده است که هر کدام از آن‌ها مشخصات و ویژگی‌های منحصر به خود را دارند. برای آشنایی بیشتر با این کرم پودرها بهترین برندها را جمع آوری کرده‌ایم که می‌توانید با توجه به نوع پوستتان آن‌ها را انتخاب کنید. از جمله بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب می‌توان موارد زیر را نام برد.

این مقاله رو هم بخون

کرم پودر Dermablend Loose

بدون وزن، شفاف و قابل استفاده برای بدن و صورت است. با جذب روغن اضافی و ایجاد ظاهری مات و شفاف با شفافیت به نرمی ترکیب می‌شود. ظاهری ثابت، مقاوم در برابر انتقال و بدون لک می‌دهد که تا 16 ساعت دوام می‌آورد. این برای انواع پوست، رنگ پوست و شرایط پوستی مناسب است. این یک فرمول گیاهی است و حاوی هیچ ماده یا محصولات جانبی مشتق شده از حیوان نیست و فاقد سولفات، فتالات، تریکلوزان است.

کرم پودر ETUDE HOUSE Zero Sebum

این پودر بدون سبوم حاوی 80 درصد مواد معدنی است که پوست را شفاف و مات می‌کند. این محصول برای پوست‌های چرب ساخته شده و سبوم اضافی را کنترل می‌کند. پلیمر قند چربی اضافی را کنترل می‌کند و عصاره پنبه سلامت کلی پوست شما را بهبود می‌بخشد. حاوی سویا تخمیر شده، عصاره درخت بید، پوست کاسیا، پونه کوهی، سرو، خرفه و طلا است که به عنوان محافظ طبیعی عمل می‌کند. می‌توان از آن برای از بین بردن چربی مو و همچنین به عنوان پرایمر چشم استفاده کرد.

کرم پودر Laudée Translucent

این پودر شفاف، صاف، ابریشمی و مخملی، روکشی مات را به صورت می‌بخشد و به پنهان کردن عیوب پوست کمک می‌کند. پودر معدنی به عنوان محافظ صورت عمل می‌کند و پوششی طولانی مدت ایجاد می‌کند و آن را به یکی از بهترین پودرهای صورت برای پوست های چرب تبدیل می‌کند. هر روز احساس تنفس را به پوست می‌دهد و پوشش بدون وزن آن یک لایه درخشان نسبتاً بر روی پوست می‌افزاید. فرمول فوق سبک یک جلوه فوکوس نرم ایجاد می‌کند و خطوط ظریف را محو می‌کند و باعث می‌شود در عکس‌ها بسیار عالی به نظر برسید.

کرم پودر Laura Mercier

رقابت با این کرم پودر سخت است، این پودر شل و بدون وزن بدون زحمت و بدون ایجاد رگه‌هایی زیر آرایش شما ترکیب می‌شود. زینلی می‌گوید که او همیشه این ستاره را در لباس خود نگه می‌دارد و ما می‌توانیم دلیل آن را ببینیم. روغن را جذب می‌کند، درخشش را از بین می‌برد و جلوه‌ای با فوکوس نرم ایجاد می‌کند که در عکس‌ها بسیار جالب به نظر می‌رسد. ترکیبات موجود در این کرم پودر عبارت‌اند از پودر ویتامین C، پودر ویتامین E، پودر محو کننده گیاهی، پودر حالت دهنده پوست.

کرم پودر Multi Finish Powder

این کرم پودر چند منظوره فوق العاده ظریف است و پوستی سفید و نرم مانند هلو به شما می‌دهد. خریدی بی‌عیب و نقص است و پوست شما عالی به نظر می‌رسد. با بافت ابریشمی که دارد کیک شدن را به حداقل می‌رساند. عصاره هلو و ساکه پوست حساس را تسکین می‌دهد و از تحریک و التهاب پوست جلوگیری می‌کند و آن را به یکی از بهترین پودرهای تکمیل کننده موجود در بازار تبدیل می کند. برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه گزینه مناسبی است و می‌توان از آن حتی به عنوان پرایمر چشم، لب و برای مقابله با موهای چرب هم استفاده کرد.

چگونه یک کرم پودر مناسب پوست چرب انتخاب کنیم؟

استفاده از فونداسیون پودری به جای فونداسیون مایع یا کرم فواید زیادی دارد. فونداسیون پودری انواع مختلفی دارد و برخی از آن‌ها برای برخی از انواع پوست بهتر از سایر موارد هستند. افرادی که پوست چرب دارند ممکن است از فونداسیون مبتنی بر پودر سود ببرند، در حالی که فردی با پوست خشک باید کرم پودری را انتخاب کند. هنگام خرید کرم پودر، مهم است که تا حد امکان با رنگ پوست مطابقت داشته باشید. مصرف کنندگان همچنین باید به فکر خرید پودرهای فونداسیونی باشند که از پوست آن‌ها در برابر نور خورشید محافظت می‌کنند.

نوع پودری که مصرف کننده انتخاب می‌کند تا حد زیادی به نوع پوست او بستگی دارد. فونداسیون بر پایه پودر فشرده برای افرادی که پوست چرب دارند خوب است؛ زیرا به سرعت ترکیب می‌شود و براقی را کاهش می‌دهد. فونداسیون کرم به پودر برای افرادی که پوست معمولی تا خشک دارند خوب است، زیرا کمی رطوبت اضافی و روکشی صاف و مات ایجاد می‌کند.

کرم پودر معدنی برای افرادی که پوست حساسی دارند و همچنین افرادی که آکنه دارند ایده‌آل است. فونداسیون معدنی نه تنها باعث تحریک پوست یا ایجاد جوش‌های بیشتر نمی شود، بلکه می‌تواند لک‌ها را درمان کرده و التهاب را کاهش دهد.

سخن پایانی

گفتنی است که با توجه به آن چه که بیان شد می‌توانید که به فروشگاه اینترنتی دوتیسا مراجعه و بهترین مارک کرم پودر برای پوست چرب را مشاهده کنید و آن را مطابق با نوع پوستتان تهیه کنید. لازم به اشاره است تمام محصولات این فروشگاه از کیفیتی فوق‌العاده بهره‌مند هستند و در عین حال از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند که به راحتی نمی‌توان از خرید آن‌ها چشم پوشی کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *