آرایشی و زیبایی

بهترین کرم پودر برای پوست خشک

قبل از بررسی بهترین کرم پودر برای پوست خشک باید اطلاعاتی راجع به پوست خودتان داشته باشید و بدانید که پوست خشک چه پوستی است. بسیاری از افراد به دلیل کمبود آب در سطحی‌ترین لایه پوست خود دچار خشکی پوست هستند و این مسئله منحصر به زنان نیست بلکه مردان هم به این عارضه دچار می‌شوند. لازم است که از پوست خشک به خوبی مراقبت کنید تا این خشکی به بیماری‌های خاصی تبدیل نشود. اگر پوست به شدت خشکی داشته باشید و به آن رسیدگی نشود ممکن است که به بیماری‌ها و عارضه‌های جانبی مختلفی مبتلا شوید. برای مثال ترک و خشکی پوست منجر به خارش و حتی عفونت‌های پوستی می‌شود.

پوست خشک چه ویژگی‌هایی دارد؟

در صورت داشتن ویژگی‌های زیر شما پوستی خشک دارید:

  • پوست سفت و شکننده می‌شود، خاصیت ارتجاعی ندارد.
  • بافت پوست خشن به نظر می‌رسد.
  • رنگ چهره کدر و لکه دار به نظر می‌رسد.
  • پوسته پوسته شدن و خارش به وجود می‌آید.
  • مستعد قرمزی، تحریک و عفونت است.
  • منافذ به سختی قابل مشاهده هستند.
  • ترک خوردگی و یا مستعد ترک خوردن خواهد بود.
  • پوست شما خطوط ریز و چین و چروک بیشتری دارد.     

چگونه خشکی پوست را از بین ببریم؟

افرادی که دارای نوع پوست خشک هستند از محصولات مراقبت از پوستی که دارای مواد خشک کننده هستند یا سبوم پوست را از بین می‌برند، به هیچ عنوان استفاده نکنند. استفاده از چیزهایی که می‌تواند خشکی پوست را تشدید کند ممنوع است برای مثال دوش گرفتن طولانی و آب گرم، گرمایش مرکزی، برخی داروها و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش را می‌توان نام برد. مرطوب‌کننده‌هایی که به ‌طور ویژه برای پوست‌های خشک ساخته شده‌اند ضروری است و روتین‌های مراقبت از پوست باید با تغییرات فصلی در محیط تنظیم شوند. سعی کنید از بهترین کرم پودرهای مناسب پوست خشک و ضد آفتاب‌ها استفاده کنید. در حقیقت استفاده از این لوازم آرایشی بهداشتی برای جلوگیری از پیری زودرس پوست لازم است. 

کرم پودر برای پوست خشک

آرایشگر معروف اریکا ویلان می‌گوید: “هدف برای خانم‌هایی که پوست خشک دارند، انتخاب زیرسازی (کرم پودری) است که پوست را مرطوب، شاداب و درخشان کند.” ویلان می‌گوید علاوه بر مرطوب‌کننده‌های مرطوب‌کننده صورت و روتین مراقبت از پوست جامد، وقتی نوبت به کرم‌ پودرها می‌رسد، گزینه‌های پوشش‌دهنده شفاف تا متوسط ​​بهترین هستند و فرمول‌های کرم مایع یا سبک با پایه آب به حفظ رطوبت پوست در طول روز کمک می‌کنند. و نمی‌گذارند خشکی تشدید و یا بدتر شود. بهترین فونداسیون برای پوست‌های خشک در واقع از پوسته پوسته شدن و پوشش کیکی جلوگیری می‌کند و رطوبت زیادی را برای حفظ ظاهر و احساس پوست شما فراهم می‌کند.

ویژگی‌های بهترین کرم پودر برای پوست خشک

در حالت کلی کرم پودرهای مناسب پوست خشک علاوه بر پوشاندن عیوب ریز صورت باعث می‌شوند میزان تعادل رطوبت در پوست شما هم حفظ شود. در حقیقت این کرم پودری مناسب است که می‌تواند خشکی پوست شما را جبران کند و پوست شما را شاداب و با طراوت کند؛ و نور را به اندازه کافی در صورت شما منعکس می‌کند. شما پوشش، رطوبت، درخشندگی و طول عمر را در یک فرمول می‌خواهید و بهترین نوع کرم پودر برای پوست خشک این امکان را فراهم می‌کند.

پیشنهاد مخصوص دوتیسا برای تو

بهترین کرم پودرها برای پوست خشک کدام‌اند؟

در این مطلب سعی کردیم که بهترین کرم‌های مناسب پوست خشک را به شما عزیزان معرفی کنیم:

کرم پودر Giorgio Armani Luminous Silk Foundation

وقتی صحبت از فونداسیون می شود، واقعاً نمادین‌تر از ابریشم درخشان جورجیو آرمانی (Giorgio Armani Luminous Silk Foundation) نیست. فرمول آن بسیار براق به نظر می‌رسد که هم پوشش متوسط ​​و هم پوشش طبیعی را ایجاد می‌کند و ظاهر منافذ، خطوط و بافت ناهموار را کاملا محو می‌کند. این کرم پودر در 40 رنگ موجود است و گزینه‌ای عالی برای پوست‌های متعادل تا خشک است. قطعا خرید لوکس شماره یک ما است. براون نیز این مورد را توصیه می‌کند و از قوام خامه‌ای و ظاهر سالم آن استفاده می‌کند.

کرم پودر Make Up For Ever Reboot Active Care Revitalizing Foundation

این کاملا درست است که این کرم پودر، به لطف گنجاندن کاملیا، موندو گراس و اسید هیالورونیک، هم پوشش و هم فوایدی مانند مراقبت از پوست را ارائه می‌کند؛ به همین دلیل هر کسی عاشق این محصول می‌شود. گفتنی است که فرمول آن حجیم کننده و آبرسان است، بنابراین به عنوان درمانی برای پوست‌های خشک یا کم آب خواهد بود. و این در حالی است که روکش مات و تیرگی و تغییر رنگ را از بین می‌برد.

کرم پودر Maybelline Fit Me Dewy

این کرم پودر فوق العاده کرمی و روشن‌کننده است، روکشی دارد که با همتایان لوکس خود رقابت می‌کند. مایع سبک وزن قابل ساخت و کاملا صاف است و این امکان را برای شما فراهم می‌کند که زیر سازی و سطح پوشش پوست خود را فوق‌ العاده کنید. این فرمول گزینه مناسبی برای پوست‌های خشک و سفت است که آن‌ها را آبرسانی می‌کند و به دلیل عاری بودن از رایحه و غیر کومدون‌زا بودن آن، گزینه مناسب‌تری است.

کرم پودر ILIA True Skin Serum Foundation

اگر می‌خواهید کرم پودری براق و مزایای مراقبت از پوستی مغذی داشته باشید، این فونداسیون حاوی سرم ایلیا برای شما گزینه بسیار مناسبی است. این فرمول حاوی روغن مارولا، روغن جوجوبا، آلوئه ورا و اسکوالان برای مرطوب کردن و تسکین پوست‌های خشک و حساس است. این کرم پودر زیر سازی بسیار مناسب است که پوشش فوق العاده‌ای دارد و می‌تواند که عیوب پوست را اصلاح کند.

کرم پودر Pat McGrath Labs Skin

زیر سازی پوست خود را به هنرمند میکاپ افسانه‌ای پت مک گراث بسپارید تا فرمولی ایجاد کند که بدون ایجاد خطوط و چین و چروک؛ پوست را صاف و یکدست می‌کند. این راز در پلیمرهایی نهفته است که برای جذب شدن در پوست استفاده می‌شود و ظاهری نرم و متمرکز به آن می‌بخشد. همچنین ویتامین‌هایی برای تغذیه و سفت شدن پوست را در خود دارد و درخشندگی را به پوست می‌بخشد.

سخن پایانی

در فروشگاه اینترنتی دوتیسا به دنبال محصولاتی باشید که پوشش مناسبی را ارائه دهند یعنی محصولاتی که لکه‌ها و عیوب پوست را کاملا می‌پوشانند، بدون این که نشان دهند شما آرایشی کامل دارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *