آرایشی و زیبایی

بهترین کرم پودر مخملی

قبل از بررسی بهترین کرم پودر مخملی باید بگوییم که این کرم پودر بسیار طبیعی است که می‌تواند آبرسانی کاملی به پوست داشته باشد. کرم پودرهای مخملی بیشتر از 12 ساعت در طول روز ماندگاری دارند و می‌تواند پوستی فوق العاده برای شما ایجاد کنند. در حقیقت این کرم پودرهای مخملی وزن بسیار سبکی روی پوست دارند و همچون پارچه‌های مخملی ظاهری زیبا را ایجاد می‌کنند. کرم پودرهایی که بافت مخملی دارند می‌توانند یک پوشش متوسط تا بسیار بالایی را داشته باشند. پوشش مناسب یک کرم پودر مخملی می‌تواند معیار انتخاب بهترین مدل باشد و می‌توانید با  توجه به آن و برندهای برتر یک مدل را انتخاب کنید.

چگونه یک کرم پودر مخملی مناسب انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین کرم پودر مخملی لازم است که نکات زیادی را مد توجه قرار دهید از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد:

– زمان خرید این کرم پودر به نور محیط توجه کنید در واقع نور زرد و یا سفید اگر بیشتر از حد باشد رنگ دقیق کرم پودر را نخواهید دید. وجود یک نور مناسب تاثیر زیادی روی کرم پودر خواهد گذاشت و شما می‌توانید رنگ آن را درست تشخیص دهید.

– رنگ پوست و رنگ کرم پودر کاملا باید با هم تناسب داشته باشند. در حالت کلی پوست افراد به سه رنگ گرم، سرد، خنثی تقسیم بندی شده است  که برای هر کدام از آن‌ها باید کرم پودر مخملی مناسبی را انتخاب کنید.

– علاوه بر رنگ پوست نوع پوست شما در انتخاب کرم پودر بسیار موثر خواهد بود. پوست‌ها انواع مختلفی دارند که با توجه به آن می‌توانید کرم پودر مناسبی را انتخاب کنید. برای مثال کرم پودر مخصوص پوست خشک را نمی‌توان برای پوست‌های چرب استفاده کرد.

– هزینه خرید کرم پودر گزینه بسیار مهمی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. به هر اندازه‌ای که کرم پودر تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار باشد به مراتب قیمت و هزینه آن بیشتر خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم محصولات با کیفیتی را تهیه کنید تا در آینده دچار حساسیت‌های پوستی نشوید.

بهترین کرم پودر مخملی چه ویژگی‌هایی دارد؟

برندها و شرکت‌های مختلفی در زمینه کرم پودرهای مخملی فعالیت می‌کنند که هر کدام از آن‌ها برای محصولات خود درجه کیفیتی را در نظر گرفته‌اند. در این صورت برای انتخاب یک کرم پودر مناسب دچار مشکل می‌شویم و انتخاب یکی از آن‌ها سخت می‌شود. ویژگی‌های یک کرم پودر مخملی بی‌نظیر عبارت‌اند از:

» ماسیده نمی‌شود: بیشتر دختران و بانوانی که از کرم پودر استفاده می‌کنند توجه زیادی به این مورد دارند و اکثرا هم اعتراض دارند. یک کرم پودر مناسب آرایشی صاف و یکدست را به نمایش می‌گذارد پس سعی کنید از کرم پودر مخملی استفاده کنید تا پوست صورت مخملی و سبک وزن باشد. این کرم پودر با بافت مخملی که دارد بهترین انکاس نوری را در پوست شما ایجاد می‌کند و به هیچ عنوان ماسیده نمی‌شود.

» بافت سبک‌تر و طراوت بیشتر پوست: زمانی که یک کرم پودر با بافت سنگین‌تری استفاده شود، منافذ پوستی نمی‌توانند که آن را تحمل کنند و آرایش شما جالب نخواهد بود. اما بهترین کرم پودرهای مخملی با بافت سبکی که دارند، حالت نرمی را در پوست شما ایجاد می‌کنند و در عین حال پوشش صاف و یکدستی به پوست می‌دهند.

بهترین برندهای کرم پودر مخملی

همان گونه که قبل‌تر اشاره کردیم کرم پودرهای مخملی انواع مختلفی دارند که هر کدام توسط یک شرکت تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. در ادامه بهترین کرم پودر مخملی را معرفی می‌کنیم و ویژگی‌ها و کاربردهای هر کدام را بیان می‌کنیم تا بتوانید بهترین مدل را انتخاب کنید.

کرم پودر NUDE AIR DIOR

این مدل کرم پودر با بافت مخملی که دارد می‌تواند یک آرایش طبیعی و مناسب را برای پوست شما ایجاد کند. SPF موجود در این کرم پودر 25 درصد است و در برابر نور خورشید از پوست شما محافظت می‌کند. این کرم پودر مخملی می‌توانند که عیوب پوست شما را به خوبی بپوشاند چرا که قدرت پوشش دهی بالایی دارد. این کرم پودر در ساختار خود از روغن‌هایی تشکیل شده است که پس از استفاده باعث تبخیر شدن آن‌ها می‌شود و عیوب پوست را با لایه مخملی خود می‌پوشاند. برای استفاده این کرم پودر می‌توانید از براش یا نوک انگشتان خود استفاده کنید تا به خوبی پخش شود.

کرم پودر ایر میراکل لانکوم

یکی دیگر از کرم پودرهای مخملی است که SPF در نظر گرفته شده برای آن‌ها 15 درصد است. این کرم پودر ساختاری بی‌نظیر دارد و به صورت مایع است. اولین محصولی که توسط این برند ساخته شد همین کرم پودر است که یکی از بهترین محصولات آن‌ها هم است. این کرم با فرمولی که دارد فوق العاده سبک است و از پوشش بالایی هم برخوردار است. پس از این که استفاده شود پوستی بی‌نقص و طبیعی را به همه نمایش می‌دهد.

کرم پودر فیوژن اینک ایو سن لوران

این کرم پودر یک برند فرانسوی است که از جمله بهترین کرم پودرهای مخملی است. با توجه به ساختار فوق العاده‌ای که دارد حدود 24 ساعت روی پوست به خوبی می‌ماند. بافت این کرم پودر هم همانند سایر برندها بسیار سبک است همین مسئله باعث می‌شود که در طی این مدت اثر و سنگینی از آن را روی پوست خود حس نکنید. قدرت پوشش دهی این کرم پودرها بسیار مناسب است و اگر کک و مکی روی پوست شما باشد آن را می‌پوشاند.

پیشنهاد مخصوص دوتیسا برای تو

کرم پودر لایک ا دال پویا

 یکی بهترین کرم پودرهای مخملی همین برند است که در عین حال یکی از پرطرفدارترین برندهای ایتالیایی خواهد بود. اگر به دنبال کرم پودری با بافت مخملی و سبک هستید پیشنهاد می‌کنیم که لایک ا دال را استفاده کنید که کاور و یا پوشش دهی بالایی هم دارد. لازم به اشاره است که دوام ماندگاری این کرم پودر هم بسیار بالا است و دچار خستگی پوست هم نخواهید شد.

سخن پایانی

می‌توانید برای انتخاب بهترین کرم پودر مخملی به فروشگاه اینترنتی دوتیسا مراجعه کنید و بهترین کیفیت را به همراه مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. سعی کنید کرم پودرهای مخملی که با کیفیت هستند را انتخاب کنید تا به مرور زمان پوست شما حساسیتی نشان ندهد و یا آسیب نبیند.  

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *