آرایشی و زیبایی

بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

در حقیقت یک کرم پودر معمولی می‌توانند که پوستی صاف و کاملا یکدست را برای شما ایجاد کند. در این صورت نیازی نیست که هزینه‌های گزاف و زیادی پرداخت کنید تا بهترین نوع کرم پودر را تهیه کنید. اما گاهی اوقات خانم‌هایی هستند که روی پوستشان کک و مک و حتی جوش‌های زیادی دیده می‌شود؛ که استفاده از کرم پودری معمولی نمی‌تواند کار آن‌ها را راه بیاندازد. به همین دلیل باید از کرم‌ پودرهایی استفاده کننده که پوشانندگی بسیار بالایی دارند.

ویژگی کرم پودرهای مناسب از نظر پوشانندگی

معمولا این نوع کرم پودرها طیف رنگی بسیار بالایی دارند که هر رنگ پوستی باید از یک رنگ کرم پودر استفاده کند. بنابراین در هنگام خرید هر کرم پودر لازم است که به تناسب رنگ آن و رنگ پوست دقت کنید، این نکته می‌تواند به پوشانندگی بالای کرم پودر کمک کند.

ویژگی دیگر این کرم پودرها این است که شرکت‌های زیادی آن‌ها را تولید می‌کنند بنابراین برندهای برتر را نتخاب کنید. لذا از بهترین مواد اولیه ساخته شده‌اند و پوستی بسیار یکدست و صاف را ایجاد می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم برای مجالس مختلف و مهمانی‌ها از کرم پودر مایع استفاده کنید چرا که پوشانندگی بالایی دارند و از ماندگاری بالایی هم برخوردار هستند.

یک کرم پودر خوب با پوشانندگی بالا هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی‌کند. اصولا کرم پودرهای بی کیفیت باعث می‌شوند که حساسیت پوستی ایجاد شود و حتی چشم‌ها را قرمز می‌کنند. در واقع انتخاب کردن بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی کار آن چنان سختی نیست فقط لازم است که برند مورد علاقه خود را مطابق با رنگ پوستتان انتخاب کنید. 

بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی

بهتر است بدانید که کرم پودرها از نظر پوشانندگی تنوع بسیار بالایی دارند که هر کدام از آن‌ها طرفداران خاص خود را دارند. در حقیقت تمام آن‌ها می‌توانند به خوبی کک و مک و یا عیب و نقص‌های پوست را بپوشانند؛ یعنی به صورت شگفت انگیز می‌توانند که عیب‌های پوست را کاور کنند.

این مقاله رو هم بخون

کرم پودر Becca Cosmetics Ultimate

نظرات بسیار خوبی راجع به این کرم پودر وجود دارد یعنی قادر است همه کارها را به خوبی انجام ‌دهد. این فونداسیون مایع با ماندگاری طولانی که برای انواع پوست فرموله شده است می‌تواند لک‌ها، قرمزی، هایپرپیگمانتاسیون و بافت ناهموار را (بدون مسدود کردن منافذ شما) کاملا پوشش دهد. اگر چه پوشش کاملی را برای 24 ساعت کامل ارائه می دهد، اما روکش طبیعی آن قابل تنفس و انعطاف پذیر است. بنابراین در منافذ و خطوط ته نشین و ماسیده نمی‌شود و در بعد از ظهر در اطراف لکه‌های خشک پوست جمع نمی‌شود. به علاوه در 42 رنگ فوق العاده موجود است، یعنی این که همه می‌توانند از این خوبی بی عیب و نقص آن لذت ببرند.

کرم پودر The Ordinary Coverage

برند محبوب مراقبت از پوست The Ordinary است به عبارت ساده‌تر بیشتر به خاطر مجموعه‌ای از سرم‌ها، روغن‌ها و لایه‌ بردارهایی که دارد ‌پسندیده می‌شود. این کرم پودر با کیفیتی که دارد معروف شده است اما ما به دو پایه آن Serum Foundation و Coverage Foundation نیز نیاز خواهیم داشت. وقتی صحبت از آرایش با پوشش کامل به میان می‌آید، کرم فونداسیون کاور گزینه‌ای بسیار مناسب برای فرمول سبک وزن و رنگدانه‌ای شدید است که به طور یکپارچه با پوست صورت ترکیب می‌شود. در 21 رنگ مختلف موجود است و به طور موثر حلقه‌های تیره، لکه ها و لکه ها را پنهان می‌کند و ظاهر منافذ را کاهش می‌دهد.

کرم پودر L'Oreal Infallible

پوشش ایجاد شده این کرم پودر بسیار بالا است که هرگونه نقصی را پنهان کنند. این کرم پودر ظاهری طبیعی و با طراوت را برای پوست شما به ارمغان می‌آورد که برای کل روز هم به خوبی دوام می‌آورد. علی‌رغم قدرت پوشش دهی، به طرز شگفت انگیزی تنفس پذیر و سبک است و فرمول غیر کومدوژنیک جذب کننده چربی آن را برای انواع پوست مناسب می‌کند. این کرم پودر برای فصل تابستان گزینه مناسبی است که چربی پوست را جذب کرده و پوست را شاداب و بدون درخشش حفظ می‌کند. و حتی در برابر عرق، آب و انتقال مقاومت بالایی دارد.  

کرم پودر IT Cosmetics CC+

از این کرم پودر به عنوان کرم پودری همه کاره یاد می‌شود و تأیید گولد را برای پشتیبانی از آن دارد. این فرمولاسیون پوشاننده کامل، پوششی طبیعی و نیمه شبنم را ایجاد می‌کند که رنگ صورت را اصلاح کرده و لکه‌های تیره را پنهان می‌کند و ظاهر منافذ را برای انواع پوست‌ها محو می‌کند. همچنین با مواد فوق العاده مراقبت از پوست مانند کلاژن، پپتیدها و اسید هیالورونیک ساخته شده تا پوستی صاف‌تر، محکم‌تر و هیدراته‌تر را ارائه دهد. به علاوه، محافظت قدرتمند SPF 50 در برابر اشعه‌های UVA و UVB را فراهم می‌کند.

کرم پودر Revlon ColorStay

آن دسته از افرادی که پوست‌های چرب و ترکیبی دارند می‌توانند از این کرم پودر استفاده کنند. این فونداسیون طولانی مدت بدون روغن از شرکت Revlon فقط برای این مدل پوست‌ها ساخته شده است و به طور خاص برای جلوگیری از روغن و درخشش پوست طراحی شده است. با پوشش سبک و قابل ساخت متوسط ​​تا کامل، روکشی صاف و مات طبیعی را فراهم می‌کند. با این حال، چیزی که این را به یک برنده واقعی تبدیل می‌کند، افزودن اسید سالیسیلیک است. که این ماده به کنترل تولید روغن و کاهش ظاهر منافذ کمک می‌کند.

کرم پودر Face Tape

پوست مملوء از مواد مغذی و آبرسانی مانند اسید هیالورونیک، عصاره قارچ برفی و عصاره میوه سیب غنی از آنتی اکسیدان است. و استفاده از این کرم پودر با پوشانندگی بالا یک روکش مات طبیعی ایجاد می‌کند که هرگز پوست را خشک نمی‌کند.  و به طور موثر قرمزی، لکه‌های تیره، منافذ، خطوط ریز و چین و چروک را می‌پوشاند و محو می‌کند.

سخن پایانی

در این مطلب بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی را به شما معرفی کردیم، تمام کرم پودرهای معرفی شده بهترین محصولات در ایران و خارج از کشور هستند؛ که با توجه به نوع پوست و رنگ آن می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. فروشگاه اینترنتی دوتیسا ارائه دهنده بهترین کرم پودرها با پوشانندگی بالا است می‌توانید به این فروشگاه مراجعه کنید و محصول مورد نظرتان را سفارش دهید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *