لوازم برقی

بهترین ماشین ریش تراش

همه می‌خواهند مطمئن باشند که بهترین ماشین ریش تراش برقی را برای رفع نیاز خود انتخاب کرده‌اند. بدیهی است که برای خرید بهترین ریش تراش، یکی از اصلی‌ترین پارامترها بودجه شما است. یک راه بسیار ساده برای محدود کردن انتخاب شما به همین بودجه بر می‌گردد. بودجه یکی از اولین مواردی است که هنگام انتخاب ماشین اصلاح برقی بایستی در نظر گرفته شود. به عنوان نقطه شروع، این پارامتر می‌تواند به شما بگوید که آیا باید برای بهترین ریش تراش هزینه بیشتری صرف کنید یا این که یک مدل مقرون به صرفه‌تر، به همان اندازه برای شما کارا است. احتمالاً سعی می‌کنید بهترین ماشین اصلاح را برای ظاهری تمیز و تراشیده پیدا کنید، جای خوبی آمده‌اید.

یک ماشین ریش تراش چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • هر ریش تراشی خوبی باید ویژگی‌های زیر را داشته باشید:
  • قابلیت شستشو: با یک برس و کمی آب گرم باید بتوان آن‌ها را شستشو داد.
  • مجهز به تمیز کننده خودکار: وجود یک داک تمیز کننده و شارژر ماشین را به صورت خودکار تمیز می‌کند.
  •  طراحی آرگونومی: ماشین باید خوش دست باشد و به خوبی در صورت شما مانور دهد.
  • مجهز به صفحه نمایش: این قسمت می‌تواند که زمان روشن بودن باتری را نمایش دهد.
  • داشتن لوازم جانبی: وجود یک کیف برای محافظت از سرها و فویل‌ها لازم است.

انواع ماشین ریش تراش

ماشین‌های اصلاح برقی از تیغه‌های تیز و چرخان استفاده می‌کنند. ریش تراش‌های برقی زیادی در بازار وجود دارد، اما تعداد کمی از آن‌ها می‌توانند کار خود را به خوبی انجام دهند. بهترین برندهای ماشین ریش ‌تراش عبارت‌اند از:

این مقاله رو هم بخون

ریش تراش Andis Profoil

ریش تراش Andis Profoil به دلیل کارایی برش خود در مدت زمان بسیار کوتاهی به شهرت زیادی نزد متخصصان دست یافت. از آن جایی که این یک ماشین اصلاح نزدیک از نوع فویل است، برای اصلاح شخصی روی صورت و سر نیز خوب است. این محصول دارای تیغه‌های بسیار تیز با روکش تیتانیوم است که باعث می شود فرآیند اصلاح بسیار نزدیک و بدون ضربه باشد. از سوی دیگر، دارای دو فویل ضد حساسیت است که از تیغه های تیز پوست جلوگیری می‌کند تا از اصلاح راحت و به حداقل رساندن سوختگی با تیغ جلوگیری کند. مهم‌تر از همه، این ریش تراش دارای یک باتری لیتیوم یونی بسیار قدرتمند است که با یک بار شارژ کامل 80 دقیقه اصلاح بی‌سیم را ارائه می‌دهد.

ریش تراش فلیپس (Philips)

یکی دیگر از برندهای برتر ماشین ریش تراش برند فلیپس است که به صورت ماشین‌های اصلاح صورت و یا سر روانه بازار می‌شوند. تکنولوژی استفاده شده در این ماشین‌ها اصلاح برش مستقیم است. ویژگی منحصر به فردی که در این ماشین‌ها دیده می‌شود این است که جنس تیغه‌های آن از تیتانیوم است و قابلیت خود تیز شوندگی دارند. از این ماشین‌ها می‌توان به صورت باسیم و بی‌سیم استفاده کرد. این برند ماشین‌های خود را در سری‌های مختلفی روانه بازار می‌کند. انواع ریش تراش فلیپس را با ویژگی‌های منحصر به فرد می‌توانید تهیه کنید. اساسا هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند و قیمت‌های مختلفی هم دارند. اگر به دنبال بهترین ریش تراش فلیپس هستید می‌توانید آن‌ها را در یک نگاه مشاهده کنید:

  • Philips Norelco Shaver 9300
  • Philips Norelco Shaver 2100
  • Philips Norelco Shaver 9000
  • Philips Norelco Shaver S9000

ریش تراش Braun Series 7

برای اصلاح مداوم، به‌علاوه راحتی یک سیستم تمیزکننده خودکار همراه با قیمت مناسب، Braun Series 7 را توصیه می‌کنیم. با تکیه بر تحقیقات و آزمایش‌هایی که به مدت پنج سال انجام داده‌ایم، مدل‌های جدیدی را از مارک‌های رقیب که عرضه شده‌اند بررسی کرده‌ایم و مطمئن هستیم که خط ریش تراش فویلی Braun بهترین نمونه موجود است. و سری 7 بهترین ترکیبی از اثربخشی، ویژگی ها و مقرون به صرفه بودن خط را ارائه می‌دهد. تمامی ریش تراش‌های براون دارای گارانتی دو ساله هستند که همه چیز را به جز فویل و بلوک برش پوشش می‌دهد.

ریش تراش Panasonic Arc5

پاناسونیک ظاهر نسل جدید ریش تراش‌های Panasonic Arc5 خود را کاملاً تغییر داده‌اند و سعی کرده‌اند دستگاه را کاربر پسندتر کنند. این برند ژاپنی از قوی‌ترین موتور خطی 14000 CPM در ماشین اصلاح استفاده می‌کند که 70000 حرکت مقطعی در دقیقه ایجاد می‌کند. در کنار موتور قدرتمند، 5 تیغه برش فوق العاده تیز موها را خیلی سریع بریده و بسته می‌شود. قطعا مدل‌های پاناسونیک arc5 صددرصد ریش تراش مرطوب و خشک هستند که در آن موتور قدرتمند در هنگام استفاده از کرم موبر، فوم، ژل و غیره، کارایی برش را به خطر نمی‌اندازد.

ریش تراش Wahl 5-star Finale

این برند یک برند آمریکایی است که “Wahl” ریش تراش فینال سری پنج ستاره خود را برای حرفه‌ای‌ها طراحی کرده است. بنابراین آن‌ها قدرت و استحکام زیادی به ماشین اصلاح اضافه کردند زیرا متخصصان این ابزارها را برای بارهای سنگین تر می‌خواهند. این یک ریش تراش برقی کاملا کاربردی و همه کاره است که موهای صورت، گردن، گونه ها و علاوه بر آن موهای سر را به طور موثری بریده و عملکرد 100% بدون ضربه را تضمین می‌کند.

پیشنهاد مخصوص دوتیسا برای تو

ریش تراش Remington F5-5800

این ماشین ریش تراش یعنی ریمینگتون F5-5800 یکی از بهترین ماشین‌های اصلاح برقی مقرون به صرفه است که هیچ حقه‌ای در بازار ندارد. برخی از کاربران جدید بازخورد بسیار خوبی در مورد ریش تراش ارائه کردند اما در آن بسیاری از ریش تراش‌های برقی نمی‌توانند رضایت کاربر جدید را جلب کنند زیرا تجربه بسیار کمی با ریش تراش‌های برقی دارند. این برند با قدرت ریش تراش سازش نکرد، اگرچه آن‌ها بسیار کم شارژ می‌شوند و با باتری قابل شارژ لیتیوم یون قدرتمندی طراحی شده‌اند که 60 دقیقه زمان کار را ارائه می‌دهد. علاوه بر برق بی‌سیم طولانی مدت، می‌توانید از ریش تراش هنگام شارژ نیز استفاده کنید.

و اما بهترین برند کدام است؟

باتوجه به تحقیقات و آمارهای موجود مطمئن هستیم که خط ریش تراش فویلی Braun بهترین برند موجود است. چرا که این ماشین ریش تراش تمام ویژگی‌های لازم را دارد. در این مطلب خیلی مختصر و مفید برندهای برتر ماشین ریش تراش موجود در بازارهای داخلی و حتی خارج از کشور را بررسی کردیم. می‌توانید بهترین ریش تراش ارزان قیمت موجود در بازار را از فروشگاه دوتیسا تهیه کنید و در زمان خود صرفه‌جویی کنید.   

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *